Kategórie
 
 
 
 
 

 Po-Pi 8:00-16:00 | SO 8:00-12:00 apríl-august

Ak nedvíhame, venujeme sa zákazníkom, zavoláme vám späť akonáhle to bude možné, prípadne nám pošlite e-mail.

 
 
 
 
 

Reklamácia tovaru

V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý ste si u nás objednali, prečítajte si prosím nasledujúce informácie.

Ako na reklamácie?

  1. Prečítajte si reklamačný poriadok.  
  2. Vyplňte tento reklamačný formulár a podrobne popíšte reklamovanú vadu. 
  3. Reklamovaný tovar musí byť nepoužitý, nenosený, čistý a nepoškodený, s priloženými štítkami a v originálnom balení ináč reklamácia nebude prevzatá na posúdenie.
  4. Kompletne vyplnený a podpísaný reklamačný formulár zašlite spolu s tovarom a originálom dokladu o zaplatení ako obyčajnú poistenú zásielku (bez dobierky) na nižšie uvedenú adresu.  

POOLMAN s.r.o.
Zlatovská 3106/22
911 05 Trenčín

UPOZORNENIE: Tovar zaslaný Slovenskou poštou NEAKCEPTUJEME!!!!

Na zaslanie tovaru môžete využiť napríklad službu:  www.dpd.com/sk/sk/vratenie-balika/

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia